אוטותל - השכרת רכבים

השוואה בין אוטותל לאמצעי תחבורה נפוצים בתל אביב

אוטותל VS החזקת רכב פרטי זה נכון, להחזיק רכב פרטי זה עולם אחר לגמרי. כשיש לכם רכב פרטי משלכם י יש לכם לכאורה חופש תנועה, עצמאות ולא פחות – היכולת לבחור לאיזו מוזיקה תאזינו בדרך. ולמרות כל זאת, צריך לזכור שמרגע קניית רכב פרטי אכן מקבלים את כל היתרונות שבדבר, אך ראוי להזכיר שמרגע רכישת […]

אוטותל VS החזקת רכב פרטי

זה נכון, להחזיק רכב פרטי זה עולם אחר לגמרי. כשיש לכם רכב פרטי משלכם י יש לכם לכאורה חופש תנועה, עצמאות ולא פחות – היכולת לבחור לאיזו מוזיקה תאזינו בדרך. ולמרות כל זאת, צריך לזכור שמרגע קניית רכב פרטי אכן מקבלים את כל היתרונות שבדבר, אך ראוי להזכיר שמרגע רכישת הרכב רשימת ההוצאות סביב אחזקתו מתארכת. לפני הבלת"מים והתרחישים הנוספים כמו טסט, מחירי הדלק שנמצאים בעליה מסחרחרת, ביטוח, שטיפת הרכב ובנוסף כמובן גם מצוקת החניה והעומסים בתל אביב. מתברר שרכב פרטי הופך לפחות ופחות אטרקטיבי בקרב תושבי העיר שלא עוצרת לרגע.

אוטותל VS מונית

אוטותל הפכה לפתרון התחבורה העירוני הנפוץ האולטימטיבי, זאת למרות מהפכת המוניות שהתרכשה בעשור הקודם והעבירה את הענף כולו להשען על תבנית דיגיטלית ואפליקטיבית. אז מה הם ההיתרונות של הרכבים השיתופיים של אוטותל בהשוואה למוניות? אז נכון, יש הרבה מוניות והזמינות גבוהה, אבל נסו להיזכר בימים בהם באמת הייתם צריכים מונית, זה יכל להיות בבוקר גשום, אולי כשחזרתם בכלל מאיזשהו מופע או פסטיבל ותמיד ברגעים קריטים אלו כשבאמת צריך את השירות, הסיכוי לתפוס מונית הופך לבלתי אפשרי. לעומת זו, את הרכב השיתופי של אוטותל, תמיד ניתן לשריין עד 15 דק' מראש ללא עלות ובכך להבטיח את האפשרות להגיע ליעד בו חפצתם בבטחה, ובידיעה שזה יקרה.

לסיכום, רכזנו עבורכם חמש סיבות טובות להוריד את אפליקציית אוטותל ולצאת לנסיעה בתל-אביב:

  1. אוטותל תמיד זמין לך – מחקרים מוכיחים שאחת הסיבות שאנשים בוחרים להחזיק רכב פרטי היא הזמינות. מי לא רוצה להיות משוחרר מג'סטות של חברים ומשפחה? מי לא רוצה פשוט להיכנס לאוטו ולצאת לדרך מתי שרק יתחשק? כאן בדיוק נכנס אוטותל לתמונה. בניגוד למוניות שזמן ההמתנה להן יכול להתארך, בטח אם מדובר בסופי שבוע, שעות הלילה המאוחרות או נניח ביציאה מאירוע גדול כמו הופעה של נועה קירל בפארק הירקון. אוטותל פשוט תמיד שם, וזה סופר פשוט. באפליקציה ניתן לאתר את הרכב הקרוב אלייכם, לשריין אותו ולצאת לנסיעה.
  2. פרטיות – אם תסתכלו לצדדים תוך כדי נסיעה, רוב האנשים ברכב לידכם מדברים בטלפון במהלך הנסיעה, או מקשיבים למוזיקה. איך זה קשור לנסיעה במונית מול נסיעה באוטותל? זה פשוט מאוד. במהלך נסיעה במונית יש נושאים שהשתיקה (הטלפונית) יפה להם, וגם אם לא מדברים – אז המוזיקה שהנהג בוחר לכם מרעימה את החלל. בנסיעה ברכב שיתופי של אוטותל, הבמה כולה שלכם, לשיחות טלפון (בדיבורית כמובן), להאזנה למוזיקה שלכם ולכל מה שתרצו. ומה שקורה באוטותל? ניחשתם נכון: נישאר באוטותל.
  3. ביטחון אישי – בואו נשים את העניין הזה על השולחן, גם אם נזמין מונית מאפליקציה מוכרת או תחנת מוניות וותיקה, עד הרגע שנגיע אל היעד יש תחושה קלה של חוסר שקט – מישהו אחר נמצא על ההגה ושולט על הנסיעה. נסיעה באוטותל מספקת ביטחון במרחב האישי, כזו שאין לו מחיר.
  4. מחיר – אם במחיר עסקינן, לשכור אוטותל זה עסק די משתלם, בעיקר כי הוא לא כולל בתוכו הפתעות ותוספות שונות ומשונות. מלבד העובדה שאתם לא צריכים לממן את הביטוח והאחזקה השוטפת של הרכב, באוטותל התעריף הוא קבוע: 1.2 ש"ח לדקת נסיעה במסלול "הילוך גבוהו-1.7 ש"ח לדקת נסיעה במסלול "הילוך נמוך" (לא כולל את דמי המנוי החודשיים). גם אם תעמיסו 5 מזוודות על הרכב, גם אם תנהגו בו בערב החג להורים או לפנות בוקר לאסוף חברים, אין הפתעות ואין תוספות, המחיר הסופי של הנסיעה מושפע רק ממך זמן הנסיעה.
  5. חניה – משתמשי/ות אוטותל יכולים לחנות בכל החניות הציבוריות בעיר: חניות כחול-לבן, חניות אפורות וחניות עם סימון של אוטותל. נקודת בונוס נוספת היא שאם עצרתם רק לרגע, לקפה או להגיד שלום לחברה, תוכלו להשתמש ב-"מצב ביניים" בעלות של 50% בלבד מעלות דקת נסיעה.

 

לסיכום: זמינות, פרטיות, ביטחון, מחיר וחניה הן ה-סיבות הטובות ביותר לבחור בשירות הרכב השיתופי של אוטותל וליהנות מחופש תנועה בדיוק במידה שאתם זקוקים לה.

אז אם אתם בעניין של שדרוג איכות החיים והגדלת החופש והעצמאות שלכם, הצטרפו עוד היום לאוטותל וקחו את החוויה התל-אביבית שלכם עוד כמה צעדים קדימה. לצפייה במחירון המלא לחצו כאן.

card
close
לפרטים נוספים
מלאו פרטים ומבטיחים לחזור
או חייגו 077-8054377

התקדמו שלב!
הפרטים שלך התקבלו במערכת שלנו בהצלחה.
ברגע שנהיה פנויים ליד הטלפון נתקשר אלייך 🙂