אוטותל - השכרת רכבים

השכרת רכב לנסיעות מחוץ לתל אביב

מה ההבדל בין שירות נסיעות ארוכות לנסיעות קצרות? מחיר שירות נסיעות ארוכות מחושב על פי זמן נסיעה שעתי ועל פי מרחק הנסיעה (ק"מ). ביתר הנסיעות חישוב עלות הנסיעה הוא רק על דקות הנסיעה. בכל מקרה החיוב יהיה לפי העלות הנמוכה יותר. מה המחיר עבור נסיעות ארוכות? 3 שעות נסיעה ראשונות או חלק מהן יעלו 79 […]

מה ההבדל בין שירות נסיעות ארוכות לנסיעות קצרות?

מחיר שירות נסיעות ארוכות מחושב על פי זמן נסיעה שעתי ועל פי מרחק הנסיעה (ק"מ). ביתר הנסיעות חישוב עלות הנסיעה הוא רק על דקות הנסיעה. בכל מקרה החיוב יהיה לפי העלות הנמוכה יותר.

מה המחיר עבור נסיעות ארוכות?

3 שעות נסיעה ראשונות או חלק מהן יעלו 79 ₪ + 1 ₪ לכל ק"מ או חלק ממנו. כל שעה נוספת או חלק ממנה (כאמור, החל מהשעה הרביעית לנסיעה) תעלה 20 ₪ + 1 ₪ לקילומטר (או חלק כלשהו ממנו). בכפוף לתקנון.

האם המחיר 79 ₪ כולל את דמי המנוי החודשיים?  

לא. מחיר נסיעות ארוכות אינו כולל את דמי המנוי החודשיים. אבל בהזדמנות זו אם יש לך כרטיס דיגיתל אז 120 ש"ח בשנה יוחזרו אליך כקרדיט לנסיעות.

מה יחשב כזמן נסיעה?

נסיעה תיחשב מתחילתה ועד לסיומה בפועל – המחיר תקף לנסיעה מתחילתה ועד לסיום הנסיעה. לדוגמא: אם נסעת שעתיים + 12 ק"מ והמחיר בפועל הוא לפי המסלול אליו נרשמת )נניח הילוך נמוך( אז החישוב היה נעשה על זמן השימוש לפי דקה )120 דקות(. 1.7*120=204 .₪ במחיר נסיעות ארוכות שנחשב עד 3 שעות או חלק מהן, תשלמו 79 ₪ + 12 ₪ עבור הקילומטר. במקרה זה תשלמו רק 91 .₪ המערכת תחשב באופן אוטומטי ואתם תחויבו על מחיר הנמוך מבין השניים.

איך החיוב מתבצע?  

במקרים בהם תתבצע נסיעה של 3 שעות רצופות או חלק מהן, בסיום הנסיעה תתקבל קבלה על הנסיעה ובסוג החיוב יהיה כתוב "נסיעה ארוכה".
בקבלה יהיה כתוב את עלות הזמן ועלות הקילומטרים בסיכום.

האם כל מנויי השירות יכולים ליהנות ממחיר נסיעות
ארוכות בעיר ומחוצה לה?
 

כן! אפילו מנויים חדשים המצטרפים לשירות.

האם מחיר נסיעות ארוכות תקף לכל הרכבים?  

כן! מחיר נסיעה ארוכה בעיר או מחוצה לה תקף עבוד כל רכבי אוטותל, כן כן שמעתם נכון. בחרתם רכב? תכננו את נסיעתכם בהתאם למצב הדלק או למצב הסוללה )טווח הסלולה מופיעה באפליקציה או בלוח המכוונים(.

card
close
לפרטים נוספים
מלאו פרטים ומבטיחים לחזור
או חייגו 077-8054377

התקדמו שלב!
הפרטים שלך התקבלו במערכת שלנו בהצלחה.
ברגע שנהיה פנויים ליד הטלפון נתקשר אלייך 🙂