אוטותל - השכרת רכבים

משנה מקום: עוברים לתל אביב ומגלים את אלטרנטיבות התחבורה בעיר

יש המון סיבות לעבור לתל אביב – לימודים, הזדמנויות תעסוקה, קרבה למקומות בילוי אהובים או כי פשוט רוצים להיות במרכז העניינים. כדי שהמעבר יהיה מוצלח ונוכל לנוע בעיר בקלות ללא רכב פרטי, חשוב שפתרונות התחבורה בעיר יהיו מגוונים, זמינים ונוחים: תחבורה ציבורית (אוטובוסים, מיניבוסים), מוניות, רכבים שיתופיים ושירות התחבורה העירוני השיתופי, אוטותל בפרט. תחבורה שיתופית […]

יש המון סיבות לעבור לתל אביב – לימודים, הזדמנויות תעסוקה, קרבה למקומות בילוי אהובים או כי פשוט רוצים להיות במרכז העניינים. כדי שהמעבר יהיה מוצלח ונוכל לנוע בעיר בקלות ללא רכב פרטי, חשוב שפתרונות התחבורה בעיר יהיו מגוונים, זמינים ונוחים: תחבורה ציבורית (אוטובוסים, מיניבוסים), מוניות, רכבים שיתופיים ושירות התחבורה העירוני השיתופי, אוטותל בפרט. תחבורה שיתופית היא פתרון נהדר לאנשים שעוברים לגור בתל אביב – היא זולה יותר מרכב פרטי, עוזרת להתגבר על הצפיפות בעיר ומצמצמת את ההתעסקות עם חניות. מפה לשם, מסתובבים בעיר? ברור שעם אוטותל.

מגוון אפשרויות להתנייד בעיר ובסביבתה

אחד היתרונות הגדולים של העיר תל אביב, מעבר לקרבה לכל אותם מרכזי הבילוי, התרבות והתעסוקה הכי גדולים בארץ, נמצא בגודלה. זוהי עיר צפופה וקטנה יחסית שקל לנוע בה מקצה אל קצה, ברגע להגיע לים, לנסוע לעבודה או לקפוץ לחברים. זמינות התחבורה והשעות בהן היא עובדת, נותנים תחושת ביטחון ולמעשה ניתן להשתמש בה  מהבוקר עד הלילה. אם דרך מוניות וקווי אוטובוס שעוברים בתדירות גבוהה ועד לנהיגה אישית באוטותל שיתופי כדי ליהנות מחווית נסיעה נעימה, מותאמת לצרכים ולזמנים שלכם.

כיצד מצטרפים לשירות התחבורה השיתופי אוטותל? בקלות.

נרשמים באתר האינטרנט או באפליקציה, בוחרים את סוג השימוש (עסקי או פרטי), מזינים פרטים אישיים, מעלים מסמכי רישיון, כרטיס אשראי וסלפי קטן ובוחרים במסלול שמתאים לכם. למידע נוסף על מסלולי השירות והתעריפים השונים – היכנסו לכאן.
תוך דקות בודדות אפשר כבר לצאת לדרך.

על המפה באפליקציה תראו את כל סוגי הרכבים והמיקומים שלהם ותוכלו לבחור את הרכב הקרוב למיקום הנוכחי שלכם, הוא יחכה למשך 15 דקות. זקוקים לתוספת זמן? גם זה אפשרי, במידה ולא הזמינו אותו כבר.

 רכב שיתופי בתל אביב – נסיעה לכל מטרה

תל אביב היא עיר ללא הפסקה ואוטותל מדגימה את העיקרון הזה בצורה מדויקת. עם שירות רכבים שיתופיים שפועל 24/7, 364 ימים בשנה (למעט יום הכיפורים) זמין בלחיצת כפתור קטנה ומהירה ובאמצעותו ניתן להזמין רכב בכל עת, מכל מקום, לכל מטרה:

  • סידורים בעיר – עושים "השלמות" של מצרכים לבית, צריכים להגיע לתור לרופא? קחו את אחד מרכבי אוטותל ותגיעו בלי בעיה.
  • טיולים – רוצים לנצל שבת שמשית או יום חופש מהעבודה לסיבוב קצר ביפו או לפיקניק על גדות הירקון? רכבי אוטותל יהפכו לחלק בלתי נפרד מהחוויה.
  • ביקור חברים או קרובים בעיר – שריינו לכם רכב שיתופי ותוך דקות תהיו כבר בדרך למפגש המשפחתי או הבילוי עם החברים.
  • נסיעות מחוץ לעיר – יוצאים מהעיר כדי לאסוף את היקרים שלכם מנמל התעופה? קחו את האוטותל אתכם, בתנאי שתחזירו אותו לתל אביב בסיום הנסיעה.

אלו רק כמה דוגמאות למצבים שגרתיים שניתן לייעל באמצעות נהיגה ברכב השיתופי.

רכב שיתופי בתל אביב – מה לגבי חניה?

את הרכבים של אוטותל ניתן להחנות בכל אחת מחניות אוטותל הייעודיות או בכחול לבן ובחניות המותרות לכל . באופן הזה, כשתסיימו את הנסיעה ברכב השיתופי, תחנו אותו באופן ספונטני בכל מקום בקרבת היעד שלכם, ללא דאגות. עם זאת, חשוב שתשאירו את הרכב במצב ראוי לנסיעה – נקי, ועם רבע מיכל דלק או 15% סוללה לרכב חשמלי. המדריך למשתמש יספק לכם את כל הפרטים שצריך לדעת על שירות הרכבים השיתופי של אוטותל.

עצירת ביניים – צריכים לעבור רגע בסופרמרקט או בבית המרקחת? החנו את הרכב, הפעילו מצב עצירת ביניים באפליקציה וצאו לסיבוב שלכם.  המשמעות היא שבזמן עצירת הביניים אף משתמש אחר לא יכול להזמין את הרכב, הוא יחכה לכם שתחזרו. שימו לב, עלות דקת עצירת ביניים היא 50% מעלות דקת נסיעה רגילה.

עוברים לתל אביב בתקופה הקרובה? הצטרפו לשירות הרכב השיתופי של אוטותל ותיהנו מפתרון ניידות חכם, מהיר, יעיל ופשוט.

card
close
לפרטים נוספים
מלאו פרטים ומבטיחים לחזור
או חייגו 077-8054377

התקדמו שלב!
הפרטים שלך התקבלו במערכת שלנו בהצלחה.
ברגע שנהיה פנויים ליד הטלפון נתקשר אלייך 🙂