אוטותל - השכרת רכבים

שאלות תשובות

סינון לפי תגיות

כללי

  • השירות פועל רק בתחומי תל-אביב-יפו?

    איתנו תוכלו לנסוע גם מחוץ לעיר במחיר משתלם. 3 שעות ראשונות או חלק מהן ב-99 ₪ וכל שעה נוספת רק ב-20 ₪, בתוספות 1.2 ₪ לכל ק"מ או חלק ממנו. בכפוף לתקנון. סיום ותחילת הנסיעה אפשריים רק בתחומי תל אביב-יפו. גבולות השירות הן בין כביש 57 (אזור נתניה) מצפון, כביש 6 ממזרח וכביש 41 ו-7 (אזור אשדוד) מדרום.

  • למה בכלל צריך רכבים שיתופיים בתל אביב?

    שאלה מצויינת! בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים שהרכב הפרטי הוא נטל שכולל אינסוף התעסקויות כמו טסט, ביטוח, טיפול ותחזוקה שוטפת, שטיפה, מציאת חניה ועוד. שירות רכב שיתופי מאפשר לקחת רכב ולנסוע בו לזמן שצריך ולאן שצריך בלי כל ההתעסקויות הכרוכות באחזקת רכב.

  • מה זה אוטותל?

    יש עלינו פה דיבור חזק בעיר, אבל למי שלא מכיר, אהלן! אנחנו אוטותל, שירות השכרת רכבים שיתופיים לפי דקה בתל אביב-יפו.

הצטרפות

  • איך מצטרפים לאוטותל?

    בואו להיות חלק מקהילת האוטותליסטים שלנו, מורידים את אפליקציית אוטותל, נרשמים בקלות, בוחרים את הרכב הקרוב ויוצאים לנסיעה. אנחנו נשמור את הרכב עבורכם למשך 15 דק מרגע ההזמנה.

  • מי יכול להצטרף לשירות?

    כל מי שמלאו לו 18 ובעל רישיון בתוקף של שנה אחת לפחות.

  • איזה מסלולים יש בשירות?

    מסלול "הילוך גבוה" ומסלול "הילוך נמוך". אם אתם אוטותליסטים שחיים בהילוך גבוה ומתכננים לנסוע יותר מ 60 דקות בחודש, מסלול "הילוך גבוה" הוא בדיוק בשבילכם. אם אתם מעדיפים לקחת את הדברים באיזי נסו את מסלול "הילוך נמוך".  רוצים לדעת פרטים נוספים? לחצו כאן 

  • יש לי דיגיתל, מה זה נותן?

    איזה כיף זה דיגיתל! מצטרפים לאוטותל למסלול הילוך גבוה ומקבלים 180 ₪ קרדיט לנסיעות למשך שנה שלמה! + חודש ללא דמי מנוי בחלוקה ל-20 ₪ בחודש למשך 6 חודשים ו-10 ₪ לחודש במשך 6 חודשים הנותרים. אם בחרת להצטרף למסלול " הילוך נמוך" מגיע לך 10 ₪ קרדיט לנסיעות מדי חודש במשך שנה שלמה!

  • אני יכול לצרף עוד נהג תחת המנוי שלי?

    כן, אין בעיה לצרף מנוי תחת החשבון שלך. החיוב יתבצע מאותו כרטיס אשראי. שימו לב, הוספת נהג דורשת תשלום דמי מנוי נוספים בהתאם למסלול אליו בעל המנוי משויך.

  • חייבים כרטיס אשראי כדי להירשם?

    כן. כרטיס האשראי הינו אמצעי התשלום דרכו יחויבו הנסיעות.

  • האם אפשר להתנתק מהשירות?

    שתדעו שרגע כזה ישבור את ליבנו. אבל אם אתם ממש חייבים,  אתם מוזמנים ליצור קשר עם מוקד השירות שלנו במספר 9133* שלוחה 2 וננסה למצוא את הדרך הטובה ביותר לפתור לכם כל בעיה.  

  • מה הסיסמא לפתיחת החשבונית/קבלה?

     יש להזין את מספר ת.ז או מספר ח"פ מטעמי אבטחה.

  • איך מעדכנים אמצעי תשלום?

    הכי קל בעולם! לוחצים על כפתור התפריט שמופיע בצד שמאל של האפליקציה. נכנסים להגדרות > הגדרות תשלום> הוספת כרטיס אשראי.

  • איך רואים כמה קרדיט יש לי?

    אין כמו קרדיט לנסיעות עתידיות. יש להיכנס לאפליקציה לדף הקרדיטים וכך להתעדכן בכמות הקרדיטים שיש לרשותך. בנוסף, בכל קבלה תופיע שורה של קרדיט הנסיעות בו השתמשת והיתרה שעומדת לרשותך. עדיין לא קיבלת קרדיט לנסיעות? אפשר להזמין חברים חדשים ולקבל קרדיט לנסיעות קרובות.

  • תיירים יכולים להצטרף לשירות אוטותל?

    ברוורררר! אנחנו שירות שמקדם תיירות פנים, ככה יכירו ויתאהבו כמונו בתל אביב. אז אם ברשותך רישיון זר, יש צורך לחתום על טופס המעיד על שהייה בישראל למשך פחות משנה, טופס זה יסופק ע"י מוקד השירות שלנו במספר 9133* שלוחה 2. אם זמן השהייה שלך הינו מעבר לשנה, אז כבר נדרש להוציא רשיון ישראלי.  

  • מהו הכרטיס החכם של אוטותל?

    תשכחו ממפתחות הרכב הישנים, תכירו את הכרטיס החכן שיפתח וינעל לכם כל נסיעה. בנסיעה הראשונה באוטותל יש לאסוף את הכרטיס החכם מתא הכפפות שברכב ולחייג למוקד השירות 9133* לצורך שיוכו. הכרטיס החכם ישמש אתכם גם כגיבוי למקרה שבו הסוללה בנייד נגמרת ולמקרים בהם אין קליטה סללורית.

הזמנת רכב ומהלך הנסיעה

  • איך מזמינים רכב?

    נכנסים למפת הרכבים שבאפליקציה, בוחרים את הרכב הקרוב ביותר למיקומך ויוצאים לנסיעה. הרכב משוריין לכם ל -15 דקות הקרובות מרגע ההזמנה.

  • איך מאריכים את זמן שיריון הרכב?

    ניתן להאריך את זמן ההמתנה בתשלום, עלות להארכת שיריון הינה חצי מעלות לדקת נסיעה. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאפליקציה "הארכת שיריון" ואנחנו נדאג לזה. חשוב שתדעו, עד 3 פעמים ניתן לבטל את שריון הרכב ללא עלות, במידה והגעתם לפעם הרביעית תחוייבו ב 5 ₪. מכסת הביטוחים מתאפסת בכל שנה קלנדרית.

  • איך פותחים את הרכב?

    ניתן לפתוח את הרכב דרך האפליקציה באמצעות כפתור "פתיחת דלתות" או דרך הכרטיס חכם. אין לכם אחד כזה? חפשו אותו בתא הכפפות והתקשרו אלינו על מנת שנוכל לשייך אותו עבורכם.

  • איך מתדלקים את הרכבים?

    תשאירו את זה לנו. בקיצור, אתם לא צריכים לתדלק.

  • האם מותר לעשן ברכב?

    רכבי אוטותל משמשים אלפי נהגים בחודש ואנו רוצים שחווית הנסיעה בהם תהיה טובה ככל שניתן. אנו דואגים שהרכבים יחכו לכם נקיים וריחניים על כן העישון ברכבי אוטותל אסור בהחלט.

  • האם מותר להסיע בעלי חיים ברכב?

    אנחנו אוהבים בעלי חיים אבל הפעם נשאיר אותם בבית. זכרו שיש כאלו שאלרגיים וחשוב לנו לשמור גם על בריאותם.   יחד עם זאת אנו בהחלט מתירים הסעת כלבי נחייה.

  • מה עושים במקרה של תאונה?

    חס וחלילה! אבל אם תקרה, חשוב שתישארו רגועים ותיצרו קשר עם מוקד השירות 9133* . אנחנו כבר נדאג להדריך אתכם כיצד לנהוג מול מחלקת הנזקים שלנו.

  • מי יכול לנהוג ברכבי אוטותל?

    ברור שרק אתם :) הנסיעה ברכב אוטותל מיועדים למנויים רשומים בלבד.

  • איך עוברים מסלול?

    הכי קל בעולם. ניתן לעשות זאת דרך האפליקציה או דרך מוקד שירות הלקוחות שלנו במספר 9133*

  • האם יש בוסטרים ברכבים?

    ברכבי אוטותל יש בוסטרים, השאירו אותם ברכב שגם אלו שאחריכם יוכלו ליהנות מהם.

  • האם מותר לנסוע עם אוטותל בנתיבי התחבורה הציבורית?

    הנסיעה בנתיבי תחבורה ציבורית אסורה בהחלט, בחרו בדרכים מותרות ותיהנו מהנסיעה, ללא אכיפה ודוחות מיותרים.

חניה

  • איפה מותר לחנות?

    החניה עם רכבי אוטותל מותרת בחניות אוטותל המסומנות עם תמרור או בכחול לבן ברחבי העיר תל אביב. הקפידו לחנות בחניות אלו בלבד.

  • מה אני עושה אם אני מגיע/ה לחניה והיא תפוסה ע"י רכב פרטי?

    דרך האפליקציה תוכלו לנווט לחניה אחרת קרובה. במידה ונתקלתם בקושי, אתם מוזמנים להתקשר למוקד השירות במספר 9133* ואנחנו נעזור במה שצריך :)

  • מה קורה אם קיבלתי דוח חניה או תנועה?

    אוי.. מבאס. בכל מקרה, אנו נדאג לבצע הסבה לדוח על שמך. דמי הטיפול הם בעלות של 75 ש"ח. הדוח ישלח אלייך לכתובת המעודכנת, דאג לטפל בדוח ולשלמו.  

  • למה אוטותל לוקחים לנו את כל החניות?

    לרשות אוטותל 670 חניות הפרוסות ברחבי העיר, הן משמשות את מנויי השירות. במקרה שחצי או אפילו שליש מהמנויים הללו היום מוציאים רכב וחונים בעיר במקום להשתמש באוטותל העומס בכבישים היה מחריף. לכן אם יותר אנשים ישתמשו באוטותל לצד פתרונות אחרים כגון תחבורה שיתופית וציבורית יותר ויותר חניות יתפנו והעומסים בכבישים יפחתו. חשוב לדעת, תהליך ההקמה של אוטותל היה ארוך ויסודי, במהלכו התעייצנו עם מומחים ואדריכלי ערים שהם אלו שקבעו את מספר החניות שנקצה לשירות.

  • האם מותר להחנות את הרכבים בחניונים?

    לאוטותל יש 670 חניות יעודיות הפרוסות ברחבי העיר ובחניונים. יש לחנות בחניות המסומנות בלבד.

  • נמצאים מחוץ לעיר וצריכים לחנות?

    באפליקציה יש לכם אופציה לחניית ביניים, היא תופיע במהלך הזמנה פעילה. בלחיצה על עצירת ביניים, הרכב יעמוד לרשותכם עד שתחזרו אליו. מחיר כל דקת עצירת ביניים מחושב כ-חצי מעלות דקת נסיעה. כשתתניעו את הרכב מחדש, תסתיים עצירת הביניים והנסיעה תמשיך.

  • מה מטרתם של עמודי החניה בחניות אוטותל?

    בכדי שחניות אוטותל ישארו פנויות לרכבי אוטותל בלבד, הוצבו עמודי חניה במספר חניות ברחבי העיר. אז איך זה עובד? ברכב יחכה שלט ייעודי איתו מורידים/מרימים את עמוד החניה עם ההגעה/יציאה מחניית אוטותל.  

רכב חשמלי

  • האם לאוטותל יש רכבים חשמליים?

    בטח! יש בצי רכבים חשמליים מסוג יונדאי Kona, זמינים בפריסה רחבה בעיר ומציעים חווית נהיגה משופרת, נסיעה חלקה ושקטה, תוך כדי שהם עוזרים לשמור על איכות הסביבה.

  • היכן אני יכול למצוא עמדות טעינה בעיר?

    במידה וסיימתם נסיעה עם אחוז סוללה נמוך הכניסו את הרכב לאחת מעמדות הטעינה בת"א, רשימת עמדת הטעינות נמצאת כאן. במידה ונותרתם ללא סוללה מחוץ לעיר, יש ליצור קשר עם מוקד השירות ואנו נדאג להכווין אתכם לעמדת טעינה קרובה.

  • כיצד ניתן להבחין באפליקציה האם מדובר ברכב חשמלי או לא?

    במפת הרכבים באפליקציה ניתן להבחין בין רכב בנזין לרכב חשמלי. אייקון הברק במרכז הינו סימון לרכב חשמלי.

  • האם יש הנחיות מסויימות שצריך לדעת בטרם נסיעה ברכב חשמלי?

    בהחלט! טווח הסוללה ברכב חשמלי הינו מוגבל. הוא מופיע על גבי לוח המחוונים ברכב ועל גבי כרטיס הרכב באפליקציה. יש לבדוק את טווח הסוללה טרם תחילת הנסיעה ולתכנן את הנסיעה בהתאם.

  • איך מתכננים נסיעה ברכב חשמלי?

    רכב עם טווח סוללה קטן מ – 25% (שווה ערך לכ -25 ק"מ או פחות) מתאים לנסיעה קצרה בלבד בתוך העיר. במידה והגעתם לרכב עם אחוז סוללה נמוך דווחו לנו במספר הטלפון 9133* או בצעו הזמנה אחרת של רכב אחר הסמוך למקום הימצאותכם. שימו לב, יש להחזיר את הרכב עם לפחות 15% סוללה. החזרת רכב ללא סוללה מחייבת גרירה מיוחדת בעלות גבוהה במיוחד, קחו זאת בחשבון.  

נסיעות מחוץ לעיר

card
close
לפרטים נוספים
מלאו פרטים ומבטיחים לחזור
או חייגו 077-8054377

התקדמו שלב!
הפרטים שלך התקבלו במערכת שלנו בהצלחה.
ברגע שנהיה פנויים ליד הטלפון נתקשר אלייך 🙂