אוטותל - השכרת רכבים

אוטותל מחשמל: 4 יתרונות נסיעה ברכב חשמלי בתל אביב

הכירו את אוטותל, שירות הרכבים השיתופי של עיריית תל אביב שמציע פתרון פשוט, מהיר וזמין לנסיעות בתוך העיר ובסביבתה. מצטרפים לשירות, מזמינים ומפעילים את הרכבים באפליקציה שלנו ונהנים מנסיעה ברכב טכנולוגי, אקולוגי ומדליק. כמחצית מצי הרכבים של אוטותל מורכב מרכבים חשמליים מתקדמים איכותיים. מהם היתרונות בנהיגה ברכב חשמלי בתל אביב? הרכבים החשמליים של אוטותל זמינים […]

הכירו את אוטותל, שירות הרכבים השיתופי של עיריית תל אביב שמציע פתרון פשוט, מהיר וזמין לנסיעות בתוך העיר ובסביבתה. מצטרפים לשירות, מזמינים ומפעילים את הרכבים באפליקציה שלנו ונהנים מנסיעה ברכב טכנולוגי, אקולוגי ומדליק.

כמחצית מצי הרכבים של אוטותל מורכב מרכבים חשמליים מתקדמים איכותיים. מהם היתרונות בנהיגה ברכב חשמלי בתל אביב? הרכבים החשמליים של אוטותל זמינים בפריסה רחבה בעיר ומציעים חווית נהיגה משופרת, נסיעה חלקה ושקטה, תוך כדי שהם עוזרים לשמור על איכות הסביבה.

1. חווית נהיגה משופרת –  הרכבים והג'יפונים החשמליים שלנו מאופיינים בעיצוב צעיר ועדכני. הם מציעים מושבים נוחים, מערכת מולטימדיה חדשנית הכוללת מסך מולטימדיה וחיבור ל-Apple Carplay ו-Android Auto.

הם מצוידים במערכות בטיחות מתקדמות שעוזרות לשמור עליכם בדרכים, לכן כשאתם מזמינים נסיעה באחד הרכבים החשמליים של אוטותל תתרכזו בדבר אחד – ליהנות מהדרך.

2. נסיעה חלקה ושקטה – רעשי המכוניות שחוצות את תל אביב מדי יום יכולים להוות מטרד לתושבי העיר והמבקרים בה. כשאתם נוסעים ברכב חשמלי בתוך העיר, לא רק אתם חווים את השקט בהנעה ובנסיעה אלא גם הסובבים אתכם נהנים מרחובות שקטים יותר.

3. שמירה על איכות הסביבה – תל אביב היא עיר מרכזית שבה עוברים בכל יום כמויות רבות של כלי רכב פרטיים, מסחריים וכלי תחבורה ציבורית. כל אלה יוצרים עומסי תנועה כבדים ומזהמים את האוויר שאנו נושמים מדי יום. אחד היתרונות הבולטים של נסיעה ברכב חשמלי בעיר צפופה וסואנת כמו תל אביב, הוא הקטנת זיהום האוויר.  עקב כך שילבה אוטותל רכבים חשמליים המהווים כעת מחצית מצי הרכבים כולו.

הרכב החשמלי פועל על אנרגיה חשמלית ולא פולט חומרים מזהמים לאוויר – לא בזמן נסיעה ולא בזמן "מנוחה". כשיותר אנשים נוסעים ברכב שיתופי חשמלי הם מצמצמים את כמות כלי הרכב על הכבישים ואת פליטות גזי החממה והחומרים המזהמים שעולים לאטמוספירה. גם כשעומדים עם הרכב החשמלי בפקק, הרכב לא מזהם את הסביבה . יתרון נוסף של נסיעות באוטותל החשמלי הוא החיסכון בסוללה – כשהרכב מתגלגל בפקק הוא  נכנס למצב של חיסכון באנרגיה.

בשונה ממנוע הדלק שהולך ומתרוקן כשהרכב במצב סטטי, סוללת הרכב נשמרת, כי כל בלימה או האטה מזינה אותה בחשמל. אמצעי נוסף לחיסכון בסוללת הרכב הוא מערכת ECO המותקנת ברכבים שלנו, מערכת זו  תורמת ליצירת חווית נהיגה בטוחה וירוקה יותר.

4. פריסה רחבה בעיר – הרכבים החשמליים של אוטותל כובשים את רחובות תל אביב. אם תיכנסו למפת הרכבים באפליקציה או באתר שלנו, תוכלו לראות את מיקומם המדויק של הרכבים כמו גם את מצב הסוללה, מספר הרישוי, המספר הסידורי והמרחק המדויק שלו מנקודת המוצא שלכם.

לא משנה איפה אתם בעיר, הסיכוי שבקרבת מקומכם יש רכב אוטותל חשמלי שמחכה שתקחו אותו לסיבוב – גבוה.

את הרכבים שלנו תוכלו לאסוף מכל מקום בעיר ולהגיע איתם לכל אזור אחר בתל אביב, להחנות אותם בכל החניות הזמינות לציבור – כחול לבן, אפור וחניות ייעודיות של אוטותל וליהנות מחווית ניידות נוחה ופשוטה. אם אתם רוצים לצאת מהעיר, אתם בהחלט יכולים לקחת את האוטותל החשמלי איתכם – בתנאי שאת הנסיעה אתם מסיימים בתוך תל אביב. גבולות הגזרה שלכם הם:

  • צפון: כביש 57 (נתניה)
  • דרום: כבישים 41 ו-7 (אזור אשדוד)
  • מזרח: כביש 6

למידע נוסף על נסיעות מחוץ לעיר – היכנסו לכאן.

חשוב מאוד: עם הגעתכם לרכב חשמלי וטרם תחילת הנסיעה, בדקו את טווח הסוללה המופיע על לוח המחוונים ובכרטיס הרכב באפליקציה. שימו לב,  טווח הסוללה ברכב זה מוגבל. דאגו להחזיר את הרכב עם לפחות 15% סוללה ותכננו את נסיעתכם בהתאם

איך מצטרפים? 

אם אתם בני 21 ומעלה ויש לכם רישיון נהיגה עם תוקף של שנתיים לפחות, אתם יכולים להצטרף לשירות השכרת הרכבים הכי מדליק בעיר, בקלי קלות. כל שעליכם לעשות הוא להירשם באתר שלנו או באפליקציה. איך זה עובד?

  • מזינים את הפרטים האישיים
  • בוחרים סוג משתמש ומסלול הצטרפות
  • נכנסים למפת הרכבים
  • בוחרים את הרכב הרצוי
  • מגיעים לקחת אותו ויוצאים לדרך. במידה ואינכם מתמצאים בעיר, לחצו על כפתור "נווט לרכב" ואנו נעזור לכם להגיע.

 

הרכב יהיה זמין לכם ל-15 דקות. במידה ויש עיכובים בנסיעה, ניתן להאריך את ההזמנה ב-15 דקות נוספות על ידי לחיצה על כפתור "תוספת זמן" ולהגיע ליעד בראש שקט. לסיום, שירות הרכבים השיתופי של אוטותל מספק לכם הצצה לעתיד הקרוב של שוק הרכב העולמי – חווית נהיגה ברכב חשמלי ספונטנית, חדשנית, אקולוגית ומותאמת אישית.

רוצים לשמוע עוד? היכנסו לעמוד שאלות ותשובות וגלו מידע נוסף אודות שירות הרכבים השיתופיים הכי מדליק בעיר

card
close
לפרטים נוספים
מלאו פרטים ומבטיחים לחזור
או חייגו 077-8054377

התקדמו שלב!
הפרטים שלך התקבלו במערכת שלנו בהצלחה.
ברגע שנהיה פנויים ליד הטלפון נתקשר אלייך 🙂