אוטותל - השכרת רכבים

נעים לעשות איתכם עסקים: יתרונות השירות העסקי של אוטותל

בתל אביב פועלים עשרות אלפי עסקים, אשר לוקחים חלק פעיל בעיצוב ההווי המיוחד של העיר. שירות הרכבים השיתופי של אוטותל חדשני, ורסטילי, מציע מודלים שמתאימים הן לאדם הפרטי והן לעסקים בעיר. עסקים בתל אביב יכולים להצטרף לשירות וליהנות מהיתרונות הבאים של השכרת רכב לעסקים: ניידות חופשית, פתרון לסוגיית החניות בעיר, חיסכון במשאבי ותקציבי העסק, ספונטניות […]

בתל אביב פועלים עשרות אלפי עסקים, אשר לוקחים חלק פעיל בעיצוב ההווי המיוחד של העיר. שירות הרכבים השיתופי של אוטותל חדשני, ורסטילי, מציע מודלים שמתאימים הן לאדם הפרטי והן לעסקים בעיר. עסקים בתל אביב יכולים להצטרף לשירות וליהנות מהיתרונות הבאים של השכרת רכב לעסקים: ניידות חופשית, פתרון לסוגיית החניות בעיר, חיסכון במשאבי ותקציבי העסק, ספונטניות ותפעול ידידותי למשתמש.

רכב שיתופי לעסקים – 3 מודלים משתלמים ונוחים

השירות העסקי של אוטותל מציע 3 מסלולים מיוחדים לעסקים בתל אביב: Small, Medium או Large. בכל אחד מהם העלות של דקת נסיעה הינה שקל אחד, אך התעריף החודשי משתנה בהתאם לכמות הנהגים שניתן לרשום לשירות. במסלול S ניתן להוסיף עד 2 נהגים, במסלול M עד חמישה נהגים ולבסוף במסלול L ניתן להכניס למנוי עד 10 נהגים שונים. למידע נוסף על מסלולי ההצטרפות השונים באוטותל היכנסו לעמוד הבא.

4 סיבות להצטרף לשירות העסקי

1. חיסכון בתקציבי ומשאבי העסק  – עם אימוץ שירות תחבורה שיתופית עירוני, ניתן לחסוך עלויות ומשאבים רבים בכל הנוגע למערך התחבורה של העסק. בין אם זה שירותי הסעות, הקמה או השכרת חניונים לעובדים. במקרים הרלוונטיים, בהם לעסק יש צי רכב לשימוש העובדים וההנהלה, שימוש ברכבי אוטותל חוסך גם את עלויות הטיפול ותחזוקת רכבי החברה.

2. פתרון למצוקת החניה  – אנשים שעובדים בעיר תל אביב יכולים להזמין נסיעות מבלי לבזבז זמן יקר ואנרגיות על חיפושי חניה. בין אם במתחם העסק בו הם עובדים או בסביבתו. במקום, הם יוכלו פשוט להניח את הרכב בקרבת מקום, בחניית כחול-לבן, אפור או חניית אוטותל ייעודית בתום הנסיעה וללכת לעבודה בראש שקט.

3. ניידות חופשית בעיר ומחוצה לה – פגישות וסידורים במהלך יום העבודה? מעבר בין האתרים שמפעילה החברה? בלחיצת כפתור יימצא הרכב הקרוב באמצעותו תגיעו במהירות ובבטיחות ליעד. העבודה מצריכה נסיעה מחוץ לעיר? ניתן לקחת את רכבי אוטותל גם לנסיעות מחוץ לגבולות העיר. סיום ההזמנה צריך להיות בתוך גבולות העיר ת"א- יפו.

4. שירות ספונטני וידידותי למשתמש – שירות הרכבים השיתופי של אוטותל פעיל 24/7. לאחר שנרשמים כמנוי לשירות, ניתן להזמין נסיעות ספונטניות באוטותל דרך אתר האינטרנט או באפליקציה הייעודית: משריינים את הרכב הקרוב שמופיע על גבי המפה במסך הראשי באפליקציה, ותוך זמן קצר יש לכם רכב.

בכל רכב שמופיע על המפה ניתן לראות את כמות הדלק במיכל או אחוזי הסוללה הנותרים לנסיעה ברכבים החשמליים שלנו, ואת המרחק המדויק בק"מ ממיקומכם. תוכלו לנווט לרכב במידה ואינכם מתמצאים בעיר – אנו נכוון אתכם במסלול פשוט ומהיר עד הרכב. ושתגיעו אליו – תפעילו אותו בלחיצת כפתור באפליקציה. כל רכב שתזמינו יהיה שלכם לרבע שעה, במידה ואתם נקלעים לעיכובים בדרכים – תוכלו להאריך את זמן השיריון ב-15 דקות נוספות ולסיים את הנסיעה בנחת.

עסקים בעיר שרוצים לשדרג את שגרת העבודה? הצטרפו עכשיו לאוטותל, בחרו מסלול עסקי ותיהנו מחוויית נסיעה איכותית, חסכונית, מותאמת לצרכים הייחודיים של העסק.

card
close
לפרטים נוספים
מלאו פרטים ומבטיחים לחזור
או חייגו 077-8054377

התקדמו שלב!
הפרטים שלך התקבלו במערכת שלנו בהצלחה.
ברגע שנהיה פנויים ליד הטלפון נתקשר אלייך 🙂